Ministar trgovine Tomislav Momirović izjavio je da građani danas troše četvrtinu manje novca u svojim budžetima za proizvode uključene u akciju „Najbolja cena”, nego pre početka akcije. Od početka akcije „Najbolja cena” broj maloprodajnih objekata širom Srbije uključen u tu akciju značajno je porastao, izjavio je ministar trgovine Tomislav Momirović nakon što je posetio jedan od maloprodajnih objekata.
Od 1. Septembra, pa do kraja oktobra, građani će u okviru akcije „Najbolja cena”, koja je pokrenuta na inicijativu predsednika Srbije Aleksandra Vučića, po cenama koje su povoljnije od akcijskih, u 2.500 maloprodajnih objekata širom Srbije moći da kupe oko 700 proizvoda. Akcija obuhvata 81 vrstu proizvoda i reč je o prehrambenim i proizvodima za ličnu higijenu, kao i proizvodima kućne hemije. Prosečno sniženje iznosi 26,82 odsto i ono će, kako se procenjuje, domaćinstvima omogućiti uštedu od 8.000 do 22.000 dinara. Ovi proizvodi u prodavnicama imaju oznaku „Najbolja cena”.