JP „Pošta Srbije” nudi savremeno i praktično rešenje za brzu, laku i pametnu 24/7 isporuku pošiljaka – „Poštin paketomat“, koji je trenutno dostupan na 38 frekventnih lokacija u 24 gradova Srbije, uz planirano širenje mreže u celoj zemlji. „Poštin paketomat“, prvi u Smederevskoj Palanci, aktivan je ispred pošte u centru grada u ulici Prvog srpskog ustanka br. 25.
Na paketomatu se mogu isporučiti pošiljke za koje je unapred plaćena poštarina (Post-ekspres, Novi paket, Post-ekspres boks), na zahtev pošiljaoca prilikom adresovanja i predaje pošiljke na šalteru pošta ili prilikom preuzimanja pošiljke od strane dostavljača. Druga mogućnost je da primalac izvrši preusmerenje pošiljke na paketomat pozitivnim odgovorom na SMS ili Viber poruku od „Pošte Srbije” sa upitom o preusmerenju pošiljke na paketomat i listom paketomata.
Adresovanjem na paketomat korisnici mogu biti sigurni da će ih paketi čekati u izabranom paketomatu. Štede njihovo vreme, jer pakete mogu usmeriti na najbliže paketomate i preuzeti ih u vreme koje im najviše odgovara, uz mogućnost preuzimanja paketa 24 sata dnevno, sedam dana u nedelji.
„Poštin paketomat“ jasno je i prepoznatljivo obeležen, modernog dizajna i maksimalno iskorišćenog prostora za pošiljke, sa istaknutim uputstvom za upotrebu. Usluga je dostupna registrovanim i neregistrovanim korisnicima, sa i bez mobilne aplikacije, uz korišćenje svih mobilnih telefona. Podaci potrebni za preuzimanje pošiljke šalju se na mobilni telefon, a preuzimanje pošiljke od strane korisnika funkcioniše po jednostavnom principu – primalac dobija poruku da ga u paketomatu čeka pošiljka, odlazi do paketomata i korišćenjem aplikacije ili pozivom, otključava ga i preuzima pošiljku.
Informacije o usluzi, načinu korišćenja i lokacijama paketomata, sa anketom za korisnike o lokacijama za širenje mreže paketomata u svim većim gradovima širom Srbije, dostupne su na sajtu „Pošta Srbije”.
Korisnici koji se opredele za korišćenje aplikacije, aplikaciju Direct4.me App mogu preuzeti na Apple iOS app i Play prodavnici.